מודל אסטרטגיה מבוססת ערף בנוי ממעגלים: המעגל הפנימי: התשתית לקבלת כל ההחלטות האסטרטגיות, הינה זהות תאגידית ברורה. המעגל השני: הזהות החדשה מהווה בסיס לפילוח מחדש של הצרכנים ובעלי העניין המעגל השלישי: זיהוי מערכות היחסים הרצויות בין החברה לבין הפלחים החדשים. המעגל הרביעי: פיתוח הצעת ערך ייעודית לכל פלח. מעגל חמישי: אפיון תהליכים מרכזיים הנדרשים והמשמעויות הארגוניות. מעגל שישי: בחינה עסקית של התוכנית המוצעת
ההשפעה (ה-impact) והחוויה הרגשית יישארו הרבה אחרי שהתהליך איתנו יסתיים