TACK במדיה

המשביר בשת"פ עם ebay: תמכור את מוצרי הרשת לחו"ל

קבוצת המשביר לצרכן חוברת לענקית הקמעונאות ebay, ותשיק עד סוף השנה אתר מסחר מקוון באינטרנט. האתר, שיתוף פעולה משמעותי ראשון של ebay עם קמעונאי ישראלי הוא גם הצעד הראשון של המשביר בעולם הסחר האלקטרוני.

פורסם ב- 9 ביולי 2013 בגלובס

המספרים מאחורי המחאה

עיקר המצוקה בשכבות הגיל 35-44; 18% מהאוכלוסיה הבוגרת בישראל מסיימת כל חודש בגירעון של יותר מ- 1,000 שקל; 51% מהציבור לא גומרים את החודש.

פורסם ב- 2 באוגוסט 2011 ב- TheMarker וב- Spot

רק 14% מהאירגונים בישראל מבצעים תהליכי שינוי אסטרטגיים בלי לעגל פינות

תוצאות הסקר מצביעות על נטיית המנהלים בישראל לדלג על שלב התכנון ובכך לפגוע בצורה מהותית בהצלחת הארגון.

פורסם ב- 4 ביולי 2011 ב- TheMarker

Leading Strategic Change

רוצים שינוי: להבין, לתכנן וליישם שינויים מורכבים באירגונים.ההתייחסות לאינטרנט ככלי מרכזי בשירות הלקוחות תופסת תאוצה, אך הביצוע לא מושלם.

מאי 2011 לצפייה

שירות לקוחות באינטרנט

ההתייחסות לאינטרנט ככלי מרכזי בשירות הלקוחות תופסת תאוצה, אך הביצוע לא מושלם.

פורסם ב- 8 ביולי 2010 ב- TheMarker

מדד TACK לניהול - יוני 2010

46% מהמנהלים רוצים לעסוק בתהליכי צמיחה. לכתבה המלאה

פורסם ב- 4 ביולי 2010 בגלובס

איך לשרוד מול GAP ו- H&M

האסטרטגיה בה צריכות לנקוט חברות האופנה המקומיות. לכתבה המלאה

פורסם ב- 6 באפריל 2010 בגלובס

רשת, בעזרת חברת הייעוץ TACK, מבקשת מלקוחותיה משוב על התנהלותה

המטרה - לשפר את איכות השירות ורמת המקצועיות. לכתבה המלאה

פורסם ב- 23 ביולי 2009 בכלכליסט

מדד TACK לניהול - מאי 2009

תהליכי עבודה פנים אירגוניים תופסים את מירב תשומת הלב הניהולית . לכתבה המלאה

פורסם בגיליון יוני 2009 במגזין TheMarker

לנהל זה כמו לעשות ג'אגלינג

משתתפי קורס מיומנויות ניהול בגת מסכמים שלושה חודשים של לימוד חווייתי. לכתבה המלאה

פורסם בגיליון אפריל 2009 בקול הטבע - העיתון של אנשי פריגת

מדד TACK לניהול - פברואר 2009

חדש: TACK אסטרטגיות צמיחה ומגזין TheMarker מגישים לכם את המדד לניהול. איך מרגישים המנהלים החודש, במה הם עוסקים ומה הם משאירים כרגע בצד לטיפול עתידי. לכתבה המלאה

פורסם בגיליון מארס 2009 במגזין TheMarker

ניהול רזה

על חשיבות הגמישות האירגונית - Lean Management  לכתבה המלאה

פורסם ב- 23 בספטמבר 2008 במוסף מנהלים - הארץ

הטמעת תהליכי עבודה של תכנון בקרה ומדידה במשרדי הממשלה לכתבה המלאה

פורסם ב- 22 בספטמבר 2008 ב- TheMarker

עוד לא מצויין

מיתוג בית השקעות בשלושה שלבים - מיקוד קהל יעד, ערך מוסף והתנהגות אירגונית תואמת מסרים. לכתבה המלאה

פורסם ב- 24 ביוני 2008 במעריב עסקים

75% מהשינויים האסטרטגיים נכשלים

סדנת ניהול שינוילמנהלים בכירים, המאפשרת להוביל שינוי באופן שיטתי. לכתבה המלאה

פורסם ב- 18 ביוני 2008 בגלובס

לוקחים מידות

TACK פיתחה עבור מידות, את מודל השיקוף והדירוג של עמותות ומלכרי"ם בישראל. המודל מבוסס על פיתוח ייחודי של מרכיבי מדידה ואיבחון איכותיים. לכתבה המלאה

פורסם ב- 20 בפברואר 2008 בכלכליסט

שינויים בהרגלי הניהול

את מקומם של עקרונות הניהול הישנים, הולך ותופס מגוון של גישות ניהוליות חדשות. כיצד יסייעו לארגון הניהול האקולוגי, הגישה הנשית והפסיכולוגיה החיובית, ומי באמת ישרוד. לכתבה המלאה

פורסם ב- 23 בספטמבר 2007 בגלובס

עם הפנים ללקוח

בנייה אסטרטגית של מערך שירות לקוחות, היא גורם מוביל בהצלחה של כל חברה. לכן, בשל העלייה במודעות הצרכנית, על מערך השירות לבצע התאמות משמעותיות באופן בו הוא פועל. פתרון מותאם ללקוח בארבעה שלבים. לכתבה המלאה

פורסם ב- 7 בינואר 2007 בגלובס

איך מובילים שינוי בחברה

רוב המנהלים במשק חיים את הרבעון הקרוב. ממחקר שערכה חברת TACK עולה כי רק 46% מההחלטות האסטרטגיות המתקבלות בארגונים מגיעות לידי ביצוע. לכתבה המלאה

פורסם ב- 13 בדצמבר 2006 ב- TheMarker

עבודות שירות

התפישה השירותית של חברות התקשורת בכלל והסלולר בפרט, גורסת לרוב שצריך לעשות יותר בפחות השקעה. זו גישה מוטעית מיסודה, והחברות צריכות להתמקד במדדים איכותיים ולא כמותיים כדי להבין איך אפשר לעשות את הדברים אחרת. לכתבה המלאה

פורסם ב- 28-29 בנובמבר 2006 בגלובס

לבנות את מערך השיווק 2.0

טרנדים בהתארגנות מחלקת השיווק בארגון. לצפייה

פורסם ב- 22 באוקטובר 2006 בגלובסTV

לפרוץ את המסגרת

כמו אפקט הפרפר, כך גם בעסקים. המתחרה הוריד מחירים, שתי חברות דלק מתמזגות, בפרו הלאימו עוד מפעל. כל שינוי קטן יכול להוביל לתגובת שרשרת דרמטית. השאלה היא איך חוזים את השינוי וכיצד מגיבים.  לכתבה המלאה

פורסם ב- 4 ביולי 2006 בגלובס

מיהו הלקוח המרכזי?

המרכיב המשמעותי ביותר בתהליך ההחלטה האסטרטגית, יכול להיות בחירת שוק הלקוחות הרלוונטיים ביותר לעוצמות האירגונית.  לכתבה המלאה

פורסם ב- 16 במאי 2006 בגלובס

מיהו המנהל הישראלי?

ממוקד בתוצאות, יזם בנשמתו, לא נותן פידבק. ממחקר שערכה חברת TACK עולה כי למנהלים הישראלים יש מאפייני אישיות דומים. "זהו מנהל ממוקד הצלחה בטווח הקצר, כח הוא כלי עבודה משמעותי מבחינתו והוא נמנע מגילוי אמפתיה, סובלנות וסלחנות".  לכתבה המלאה

פורסם ב- 16 במאי 2006 ב - TheMarker

איך מטפלים ביו"ר אופטימי?

מנכ"ל יקר: אם היו"ר של החברה בראשותך דוחף כל הזמן לפעולה, חשוב לבחון לעומק את מניעיו האישיים, לצד מיפוי ההזדמנויות העסקיות.  לכתבה המלאה

פורסם ב- 23 באפריל 2006 בגלובס

איך מייצרים מיזוג מוצלח?

למה 80%-70% מהמיזוגים בעולם נכשלים, ומהו המסר שצריכה ההנהלה להעביר למשקיעים אחרי המיזוג.  לכתבה המלאה

פורסם ב- 21 באפריל 2006 ב - TheMarker

הסינדרום של פינצ'י-קונטיני

מומחי ניהול: מנהל שחרד משינוי חיצוני המאיים על ארגונו, מתעלם מהנעשה בחוץ, ומתחפר בנהלים כהדחקה, יחוש תסכול במצבים מורכבים, יהיה נוקשה וייצמד לקו שלו, ובסוף יאבד הזדמנויות ונתחי שוק.  לכתבה המלאה

פורסם ב- 26 במרץ 2006 בגלובס

מי שלא יטמיע יכשל

כך מטמיעים בארגון את התפיסה של שיתוף בידע.  לכתבה המלאה

פורסם ב- 7 ביולי 2005 בגלובס

מיתוג פרסונלי

המנהל הישראלי הוא תחרותי, רודף הכרה וכסף, והתיאוריה של המיתוג הפרסונלי ממש מדברת אליו אל הבטן. הישגיות בכל מחיר, היא אג'נדה ישראלית מובהקת.  לכתבה המלאה

פורסם ב- 5 ביולי 2005 במעריב עסקים

אירגון לומד

סימנים המעידים על תפישה אירגונית של אירגון לומד, ושל אירגון שאינו לומד.  לכתבה המלאה

פורסם ב- 7 ביולי 2005 בגלובס

על הסוס (הטרויאני)

הישראלי אוהב לבחון את הגבולות, ללכת על הקצה, למצות את כל טווח הסיכון. הוא עשה את זה בצבא, הוא עשה את זה בדרום-אמריקה, הוא עושה את זה מכורסאת המנכ"ל.

אחרי ששוככות הכותרות, תהליך הלמידה היחיד שמתרחש אצלנו הוא חיקוי ושכלול של חציית הגבולות. אם מישהו סרח, אני לומד מהטעויות שלו - ואז עושה את זה טוב יותר.  לכתבה המלאה

פורסם ב- 3 ביוני 2005 במעריב עסקים

על מיזוגים ואנשים

יותר משליש ממנהלי החברות הממוזגות סבורים כי רתימת העובדים למהלך היתה האתגר הגדול ביותר עמו היו צריכים להתמודד. אז איך עושים את זה בהצלחה? כל מה שצריך לדעת על השפעת מיזוג חברות על המשאב האנושי. לכתבה המלאה

פורסם במאי 2005 ב- TheMarker

קבוצת תמיכה למנהלים טריים

מנהלים חדשים נתקלים בקשיים רבים - מ"מבחנים" שעורכים להם הכפופים, שעד אתמול היו עמיתים, ועד קשיים בעמידה בלוח זמנים לוחץ. הפתרון: הצפת הבעיות וסדנאות מיוחדות. לכתבה המלאה

פורסם ב- 4 באפריל 2005 ב- TheMarker

מיזוג אגיס PERRIGO לצפייה

פורסם ב- 22 במרץ 2005