הערכת עובדים

מערכת התומכת בתהליכי הערכות עובדים ומשוב. המערכת מותאמת לתהליך האירגוני הרצוי, ניתנת ליישום ברמות שונות, על-פי הצורך הארגוני והבשלות הארגונית ומאפשרת התייחסות לרבדים הבאים:

  • בקרה ארגונית
  • העצמת מנהלים
  • פיתוח אישי של עובדים
  • יישום האסטרטגיה הארגונית

מודולות אפשריות במערכת להערכת עובדים:

  • מעקב יעדים ובקרת מידת העמידה בהם לאורך השנה
  • הערכה עצמית של עובדים (חלקית או מלאה)
  • קביעת מידת המעורבות של מנהלים עקיפים
  • חיבור לתגמול הארגוני

בתהליך להערכת עובדים על-ידי מנהלים ניתן לשלב איסוף נתונים נוספים ובכך לאפשר למנהלים מידע מזויות נוספות על כל עובד מוערך:

  • הערכת 180 - עובדים מעריכים מנהלים
  • הערכת 270 - הערכת עמיתים ומנהלים
  • הערכת 360 - הערכת ממשקים / לקוחות פנים, עמיתים ומנהלים

היבט נוסף המשפיע על אופי התהליך ומתוך כך על מבנה המערכת להערכת עובדים הינו הגדרת "לקוחות" התהליך ובניית דוחות מותאמים להם הן ברמת הפרט בארגון והן דוחות ניהוליים, לקבלת תמונה אינטגרטיבית המאפשרת קבלת החלטות ארגוניות למיקוד.