אייקון אסטרטגיה מבוססת ערך

אסטרטגיה מבוססת ערך

לוגו פייסבוק
לוגו טוויטר
לוגו לינקדין

משחר ההיסטוריה עוסקת האנושות בהבחנה של מהות הטוב. הגענו (סוף סוף) לשלב בהתפתחות של עסקים בו ניתן לדבר על עשיית טוב, ולא על חשבונו של האחר.

הידיעה שבחירה בטוב יכולה להפוך את מי שאתה ואת מה שאתה, לנעלה ומעורר השראה היתה תמיד ערך בסיסי ב- TACK.

בתהליכים האסטרטגיים ה"פיצוח" מייצר את הערך המוסף המשמעותי ביותר.

אנחנו מאד אוהבים את היצירתיות שנדרשת מאיתנו בשלב זה.

הפתרונות שלנו משלבים אנליזה עסקית מעמיקה לצד ניתוח ארגוני של יכולות החברה ונכסיה האנושיים, הערכיים והניהוליים.

אנחנו אוהבים את החיבור ל-DNA הארגוני כחלק מהניתוח האסטרטגי.

כדי לבנות אסטרטגיה שעובדת אנחנו חושבים על היישום וניהול השינוי כבר בשלב עיצוב הפתרון.

אנחנו אוהבים שינויים שמייצרים ערך.

אנחנו צוות שאוהב ללכת את כל הדרך מאסטרטגיה ליישום.

אסטרטגיה מבוססת ערך - מודל
מודל אסטרטגיה מבוססת ערף בנוי ממעגלים: המעגל הפנימי: התשתית לקבלת כל ההחלטות האסטרטגיות, הינה זהות תאגידית ברורה. המעגל השני: הזהות החדשה מהווה בסיס לפילוח מחדש של הצרכנים ובעלי העניין המעגל השלישי: זיהוי מערכות היחסים הרצויות בין החברה לבין הפלחים החדשים. המעגל הרביעי: פיתוח הצעת ערך ייעודית לכל פלח. מעגל חמישי: אפיון תהליכים מרכזיים הנדרשים והמשמעויות הארגוניות. מעגל שישי: בחינה עסקית של התוכנית המוצעת
ושבוקר אחד נשייט בלי משים לתוך מפרץ קטן שלא ידענו שהיה שם כל הזמן.אולב האוגה